Klacht melden
Wij vinden het belangrijk dat u een tevreden en goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. Natuurlijk is het mogelijk dat u toch niet tevreden bent.
Mocht dit het geval zijn, dan willen we dit graag van u weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken. Wij staan open voor uw commentaar en zullen er alles aan proberen te doen te blijven leren en verbeteren.
U kunt uw klacht kenbaar maken in een gesprek, maar u kunt ook het klachtenformulier (verkrijgbaar via de assistente of hieronder via de site) invullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken om uw klacht te bespreken. Ook opmerkingen, tips en adviezen zijn welkom.
Mocht u na een gesprek nog niet tevreden zijn? Dan kunt u zich wenden tot de onafhankelijke klachtencommissie van onze regio waarbij onze praktijk is aangesloten. Indien u de klacht niet direct met onze praktijk wilt bespreken, kunt u uw klacht ook hier indienen.
Klachtencommissie Patient-Huisarts Noordwest Nederland. Postadres: Stichting DOKh, Kwakelkade 21f, 1823 CL Alkmaar.
DokH: Kwakelkade 21f, 1823 CL, Alkmaar. Tel: 072-5279100, www.dokh.nl, E-mail: klachtenregeling@dokh.nl
Wilt u hulp bij het indienen van uw klacht? Bel dan met het Informatie en Klachtenbureau Gezondheidszorg (IKG) in uw regio, telefoon: 0900 243 7070.